مجموع نظرات: ۰
یکشنبه ۱ دی ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۹
۰ نفر

یک کارگاه غیرمجاز تولید و بسته‌بندی داروی غیرمجاز در شهرستان مرودشت با پیگیری شبکه بهداشتی، درمانی و آموزشی این شهرستان و به دستور مقام قضایی شناسایی شد و سوداگران داروهای غیرمجاز در دام قانون افتادند.

داروهای غیرمجاز

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، سرپرست شبکه بهداشتی، درمانی و آموزشی شهرستان مرودشت یکشنبه اول دی اعلام کرد: در پی گزارش سربازان گمنام امام زمان(عج) در سپاه ناحیه مرودشت استان فارس مبنی بر وجود یک واحد تولید و پخش داروهای غیرمجاز،  بازرسان معاونت غذا و داروی این شبکه از محل بازدید و این واحد تولیدی دارو غیرمجاز را به دلیل تخلف دارویی تعطیل کردند و پرونده افراد متخلف به مراجع قضایی ارجاع داده شد.

دکتر مجید اکبرزاده ادامه داد: از این کارگاه نزدیک به ۴۰۰ کیلوگرم  مواد اولیه دارو، ۱۰ هزار عدد ژِل مُسکن دندان و مقدار قابل‌توجهی ظروف خالی دارو کشف و تمامی قطعات و دستگاه‌های این کارگاه از سوی بازرسان معاونت غذا و دارو، توقیف شد.

وی افزود: با توجه به اهمیت حفظ سلامت افراد جامعه و لزوم جلوگیری از فعالیت کارگاه‌های غیرمجاز، از شهروندان خواسته‌شده  تا در صورت برخورد با موارد غیربهداشتی ازجمله کارگاه‌های غیرمجاز، موارد را به سامانه ۱۹۰ وزارت بهداشت اطلاع دهند تا بازرسان شبکه بهداشت و درمان در کمترین زمان به موضوع رسیدگی کنند.

 اکبرزاده از همکاری سپاه ناحیه، نیروی انتظامی و ماموران قوه قضاییه شهرستان مرودشت در امر ارتقای سلامت جامعه قدردانی کرد.

شهرستان مرودشت در فاصله ۵۲ کیلومتری شمال شیراز در استان فارس قرار دارد.

کد خبر 472064

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha